Relaxation Techniques
Relaxation Techniques

Próbáljon ki lazító technikákat!

 

A stressz az immunrendszerét is megviselheti, így esélyt adva az ajakherpesz alattomos támadásának. Ehelyett lélegezzen mélyeket és lazítson! Számos lazító technika létezik, íme ezek közül kettő a kezdéshez.

Lélegezzen mélyeket a hasát is használva. Iktasson be egy öt perces szünetet és heyezkedjen el egyenes háttal, kényelmes, ülő pozícióba. Helyezze egyik kezét a hasára és a másikat a mellkasára, majd lassan szívja be a levegőt az orrán keresztül és fújja ki a száján. Kilégzéskor fújjon ki amennyit csak bír. A hasának kell emelkednie, miközben a mellkasa csak minimális mértékben mozog.

Végezzen mentális test-szkennelést. Üljön le nyitott, vagy csukott szemmel, talpait tartsa a földön, vagy feküdjön le hanyatt fekve, kinyújtott lábakkal, a karjait a teste mellett tartva. Ebben a helyzetben maradva lélegezzen mélyeket két percen keresztül, vagy ameddig érzi, hogy ellazult. Ekkor kezdjen koncentrálni jobb lába lábujjaira - figyeljen rá, hogy hogy érzik magukat - és lélegezzen „beléjük”, úgy hogy elképzeli, ahogy oxigént küld feléjük. Folytassa ezt a folyamatot a bal lába lábujjaival, és haladjon fölfelé a lábujjaitól egészen a feje búbjáig. Miután az egész testét végigpásztázta, töltsön még egy-két percet ebben az ellazult állapotban.

A lazítási technikák kulcsa, hogy megtalálja azt, amelyik a legjobban illeszkedik az Ön életstílusához. Néha az válik be legjobban, ha ötvözi, vagy átalakítja a különböző módszereket, amelyek Önnél működnek, hogy megőrizze a motiváltságát.