Get Active
Get Active

Stresszcsökkentő fizikai tevékenységek

Legyen aktívabb! A testedzés bizonyítottan csökkenti a stresszt és ezáltal nagyszerű módja annak, hogy védelmet nyújtson ezzel az ajakherpesz kiváltó okkal szemben. Íme néhány nagyszerű fizikai aktivitás, amelyek hatással lehetnek a hangulatára és segíthetnek kezelni az ajakherpesz kiváltó okait.

Ha Ön tudja, hogy a stressz kiváltja Önnél az ajakherpesz megjelenését, próbáljon beépíteni valamilyen testedzés formát a napirendjébe. Bármilyen típusú edzés - a sétától kezdve a spinning óráig - enyhítheti a stresszt. Nem számít, hogy Ön sportos alkat-e. Egy kis testedzéssel bárki nagy lépést tehet a stressz enyhítésének érdekében.

Tippek a kezdéshez

Kezdje kicsiben! Ahogy a mondás szól: futás előtt járni kell tudni. Ha a kezdetekkor reális célokat tűz ki maga elé, az segíteni fog fokozatosan felépíteni a fitnesz programját.

Végezzen olyan tevékenységeket, amelyek örömet okoznak Önnek! Bármilyen mozgás csökkentheti a stressz szintjét, tehát végezzen valami olyat, amit alig vár, ne házimunkát.

Szakítson rá időt! Lehet, hogy nem minden nap ugyanaz az időpont, de mindig van rá idő, hogy megtegyünk egy kis gyors testedzést - még ha az akár csak egy vacsora utáni 10 perces séta is.

Találjon egy barátot! Ha a testedzést egy barátjával végzi, a motiváltsága és az elszántsága erősebb lehet akkor is, amikor nincs hozzá nagy kedve.

Variálja! Ahhoz, hogy megmaradjon a lelkesedése, próbáljon különböző fajta testmozgásokat végezni. Például, ha mindig futni jár, próbáljon más jellegű tevékenységként beiktatni az edzésprogramjába egy jóga edzést, vagy túrázást.

Vegye lazán! Ha nem tud beiktatni egy 30 perces sétát, tegyen három, 10 perces sétát. Ami a legfontosabb, hogy a rendszeres fizikai aktivitást az életmódja részévé tegye.