Exercise Your Mind
Exercise Your Mind

Tornáztassa az agyát!

A szellemi tevékenységek nagyszerűen segítenek megelőzni az ajakherpeszt kiváltó stresszt. Íme néhány tipp, hogyan tartsa magát szellemileg frissen.

A stressz az ajakherpesz megjelenését kiváltó tényező lehet, de számos módszer, beleértve bizonyos szellemi tevékenységeket létezik arra, hogy enyhítsük a stresszt. Az agyunknak folyamatosan ingerekre van szüksége ahhoz, hogy egészséges és produktív maradjon. Miközben a megszokott dolgok megnyugtatóak lehetnek, egy idő után unalmassá is válnak és túl gyakran ragadunk bele a mindennapok számos rutinszerű tevékenységének csapdájába. Pezsdítse fel a hangulatát és csökkentse a stresszt úgy, hogy kisebb változtatásokat tesz - például egy új útvonalat választ munkába menet - vagy akár nagyobbakat, mint például egy új frizura.

Íme négy egyszerű módszer, hogy megmozgassa az agyát és stresszmentes maradjon.

Szakítson időt azokra a dolgokra, amelyeket szeret! Legyen szó akár kirándulásról, zenélésről, vagy kézműveskedésről. Szakítson ki a napjából egy kis időt valamire, amivel megjutalmazza magát.

Vessen véget a halogatásnak! Stresszes állapotban úgy tűnhet, ez az utolsó dolog, amire vágyik, de ha befejezi azokat a feladatokat, amelyeket korábban próbált elkerülni - megírni azt az e-mailt, kitakarítani a kamrát, kifizetni azt a számlát - az valójában nagyban javíthatja a hangulatát.

Tanuljon valami újat! Például: vegyen részt egy előadáson, olvasson könyvet, vagy tanuljon valami újat online. Ez segíteni fog, hogy megmaradjon a lelkesedése és elkerülje, hogy „robotpilóta” üzemmódban fusson.

Tűzzön ki kis célokat! Ha az utolsó dolog, amihez kedve van, hogy kimozduljon a házból, akkor változtassa ezt egy kis aznapi kihívássá. Vegye rá magát, hogy lemegy az edzőterembe, találkozzon egy barátaival, vagy menjen el egy moziba. Az ehhez hasonló, kis teljesítmények nagyon sokat számítanak, amikor a stressz csökkentéséről van szó.