Tára stratégia
Tára stratégia

Az ajakherpesszel szembeni stratégiák

Az 5 legjobb módszer a magabiztosság növelésére, amikor ajakherpesze van

Nem kell, hogy az ajakherpesz megzavarja az életét. Számos módszer létezik, amelyekkel csökkentheti az érzelmeire és magabiztosságára gyakorolt hatást. Amikor ajakherpesze van, néhány egyszerű lépés segítségével újra igazán magára találhat. Íme legnagyszerűbb tippjeink.

Folytassa a mozgást! Az ajakherpesz arra késztetheti, hogy bezárkózzon a négy fal közé, de próbáljon inkább kimozdulni! Az olyan tevékenységek, mint a sétálás, biciklizés és úszás endorfinokat termelhetnek, ezzel javítják a kedélyállapotát és fokozzák az önbecsülését.

Bánjon jól magával! Ragadja meg ezt az időszakot arra, hogy előtérbe helyezze önmagát és törődjön magával: mossa és formázza meg frizuráját, manikűrözzön, vagy kényeztesse magát egy masszázzsal.

Öltözzön az alkalomhoz! Amikor úgy érzi, hogy az egész világ Önt bámulja, hívja fel valami másra a figyelmüket. Viseljen széles karimájú kalapot, vegye elő azt a kedvenc ruháját, amit nem visel eleget, vagy egyszerűen csak töltsön kicsivel több időt azzal, hogy megtervezi az aznapi öltözékét.

Ünnepelje magát! Ne engedje, hogy az ajakherpesz miatt el kelljen felejtenie, hogy ki is Ön valójában: jegyezze le az öt legjelentősebb erősségét, plusz öt olyan dolgot, amelyeket csodál önmagában! Az az egyszerű lépés, hogy leírja ezeket, rögtön segíteni fog Önnek más megvilágításba helyezni a dolgokat.

Próbálja ki a „kölcsönös bókolást” Habár ez furcsának és erőltetettnek tűnhet, a pszichológusok javasolják, hogy hívjon át egy barátot (vagy az anyukáját) és mondjanak egymásnak felváltva 10 percig pozitív dolgokat. Az ajakherpesz elszigetelő élmény lehet, ezért szakítson rá időt, hogy azokkal van, akiket szeret.